onsdag 31 mars 2010

Full fart hela dagen...

Oj vad dagarna går fort när man har roligt och ska visa någon annan ens arbetsuppgifter. =)
Känns som vi knappt började förrens dagen var slut och jag skulle åka iväg till Marlene för lite behövlig massage av nacke, rygg och ansikte. Sååå skönt.
Kände mig rätt uppe i varv när jag kom dit, men var mycket mer avslappnad på väg därifrån.
Fick ett så gott te oxå, men chokladsmak, låter helt galet, men det var riktigt riktigt gott.
Måste se om jag hittar det.

Ringde även farmor idag som fyller 93 år. Helt fantastiskt att hon kan bo och sköta sig själv och vara så klar i huvudet som hon faktiskt är. Idag lät hon lite trött, men hon brukar känna av vädret som idag var mulet och disigt. Ett typiskt huvudvärksväder mao.

I morgon har vi halvdag, så skönt och sen får man vara ledig ända till tisdag morgon.

Dagens inspirationsord från vår fristående sales director Lena tycker jag är klockren..

"Be aldrig om ursäkt för att du visar dina innersta känslor. När du gör det ursäktar du dig för sanningen" Benjamin Disraeli

Inga kommentarer: