onsdag 3 mars 2010

Sol sol sol

Underbart väder ute. Solen är riktigt varm och skön. Önskar så att vintern nu kan ta slut och det blir varmare. Börjar verkligen tröttna på tjocka jackor och stövlar vid det här laget.
Men kylan kom ju tillbaka så vi verkar få dras med vintern ett tag till.

Om jag orkar idag ska jag hämta mitt M.K paket som innehåller en hel del make up. Roooligt.
I måndags var det make up på måndagsmötet och det var så kul och gick så bra, tack vare Marias underbara utbildning tidigare.
Vi har så trevligt på våra möten och man är alltid på så bra humör när man åker därifrån även om det kan vara lite motigt att åka in till stan ibland.

Har varit och ätit lunch i centrum i dag och gick in på Lindex en sväng och tittade på babykläder. Finns såå mycket fint och risken är att man köper allt. =)) Tänkte jag skulle handla några små bodys och strumpor och lite annat snart.
Idag är det 80 dgr kvar till beräknad förlossning. 80 dgr. Låter som en evighet men jag tror det kommer rasa på.
Nästa vecka är det besök hos Elham igen och nu kommer det bli två besök i månaden att se fram emot. Skrutten vänder på sig en massa just nu. Måste slå kullerbyttor därinne eller nåt.. hihihi

Den här underbara låten med Kenta lyssnade jag på förut idag, när jag fick tokspel över jobbet.. =))

Inga kommentarer: