tisdag 9 mars 2010

Mera sol

Idag har det verkligen känts som att våren gjort en rejält försök att ta sig igenom och bryta denna sega vintertrend. Solen har lyst och det har varit skönt ute.
Var iväg till Elham i morse och alla värden var jättebra. Järnet blir bättre och bättre, inget socker och skruttisen följer kurvan. Det vi känt uppe ovanför naveln en tid är tydligen bebisens lilla rumpa och D-man fick även känna huvudet efter instruktioner från Elham hur han skulle göra. Så häftigt.
Till nästa gång ska jag ta med mig lite frågor om jag vill veta nåt rörande förlossning, amning osv. Känns bra, har inte riktigt velat tänka på den dagen när det väl ska ske, men det är nog bra att försöka förbereda sig så gott det nu går.

Jobbade hemma idag också och jag känner mig så mycket bättre i kroppen. Skönt att ta det lugnt och koppla av lite.
Åt god frukost och jobbade på hela dagen, har haft en del att göra så dagen har gått fort.

I morgon bitti ska Ulrika och jag på frukostseminarium och lyssna på Svea Inkasso. Gratis och så får man ju som sagt frukost, det kan man ju inte tacka nej till.. =)

Har pysslat med Mary Kay en stund nu och gjort i ordning två påsar till tjejerna på jobbet. KUUUUL!! Var även iväg på måndagsmöte igår och fick värdefulla tips på SPA-kvällar av duktiga Maria.

Nu ska jag tona håret, eller snarare luggen som ser bedrövlig ut. Tur att det finns hjälp att ta till...
Sen blir det tv-kväll i soffan.

Inga kommentarer: