söndag 28 mars 2010

Bullen i ugnen börjar bli verkligehet

Svärmor kom idag med en påse full av bebiskläder. Allt är så pyttelitet och sååå sött.
Tänk att vår bebis ska ha dessa små plagg.
Känns läskigt, men samtidigt så spännande att det inte är så lång tid kvar.
Min bulle i ugnen är snart färdig. =))
Även Madde kom förbi med vaggan. Den kommer bli så fin och svärmor blev eld och lågor så nu ska vi åka till Ikea och shoppa så hon kan få sy sängkläder och fixa. Gulle henne.

Litet axplock av godispåsen vi fick idag.



För övrigt fyller min mamma år i morgon, har haft lite ångest över det, men har nu bestämt mig för att skicka ett sms. Precis som hon gör mot oss. Orkar inte med att jag ska vara den som tar det första steget till någon slags försoning eller vad vi nu ska kalla det för, jag vet faktiskt inte vad det är hon pysslar med och jag orkar inte gå igenom nåt nu. Vill bara må bra.


Måste bara visa vår insjö på vägen in till oss. Igår när jag kom hem från Diana simmade två små änder runt i "sjön" och tyckte livet lekte. Inte ville de flytta på sig heller. Hahaha

Inga kommentarer: