måndag 15 mars 2010

Ännu en helg som svischar iväg

Måndag eftermiddag och helgen är snart ett minne blott.
När jag kom hem i fredags var jag tvungen att lägga mig och vila för jag var helt slut. Skönt att bara ta det lugnt.
I lördags var det dags för karriärkonferens med Mary Kay på Conference Center på Barnhusgatan.
En dag full av inspiration och glädje. Mycket info att ta in så jag var rätt mör vid 18-tiden. Mös med pizza på kvällen och det var länge sen den smakade så gott. =)
Igår var det slappardag hemma, tog en promenad i solen till affären och var sen bara hemma och donade.

Den här veckan är relativt lugn vilket är skönt. Kul när det händer saker men ibland kan det bli lite för mycket av det goda.

Nu är snart måndagen slut och jag kan bege mig hemåt.
Ska bara lyssna på Salem först..

Inga kommentarer: