fredag 12 mars 2010

Supertrevlig italiensk kväll

Vilken trevlig kväll vi hade igår på Karlbergsvägen hos Samantha.
När vi kom fick vi en presentation samt lite snacks och vin.
Det var ostar, salami, supergod parma, oliver, bröd och tomater. Till det rött eller vitt vin och jag fick alkoholfritt vitt mouserande vin som vår receptionist Ulrika ordnat med. Gulle henne.
Efter detta småplock började vi med maten och det blev en blodapelsinsallad, risotto med parmesan, "lövbiff" rullader och fisk.
Till efterätt tiramisu.
Det blev så gott och vi hade några kanontrevliga timmar. Rekommenderar detta ställe varmt.
D-man kom och hämtade mig vid 22.30 och då var jag så trött och mätt framförallt.
Fötterna krampade lite också och jag blev lite nervös att det skulle hålla på i natt, men jag har tack och lov fått sova gott.

I morse snöade det och jag blev genast på lite dåligt humör, tills jag kom ut och upptäckte att det var snöblandat regn och nollan. Yes!!
Nu skiner solen och det är riktigt skönt ute så det blev ju bra iallafall.

På lunchen var Ulrika och jag åt lunch och sen sprang (njaa inte riktigt kanske) jag runt och letade efter en svart kavaj då jag för tillfället vuxit ur min andra. Hihi Hittade en på Gina Tricot som är riktigt snygg, dock har den väldigt kantiga axelvaddar, men jag tror att jag kan ta bort dem lite smidigt utan större ingrepp.
Hittade annars en snygg rak svart kofta utan knappar som man skulle kunna ha också.
Anledningen till detta "svarta" är att i morgon är det karriärskonferens med Mary Kay och jag vill komma i nåt som passar och inte ser ut som man tvingat på sig med våld. =))
Ska bli jättespännande i morgon, träffa alla goa tjejer och få en massa positiv energi.

Fredagskvällen blir lugn hemma i soffan med benen i högläge.

Hoppas ni får en riktigt skön kväll och helg.

Kram på er.

Inga kommentarer: