söndag 7 mars 2010

Känner mig vissen

Söndagsförmiddag och har precis ätit frukost. Känner mig vissen och hängig med ont i halsen och huvudvärk. Usch.
Igår var vi iallafall ute en sväng i det fina vädret, så härligt med sol.
På sen eftermiddag kom Antonia & Stamme förbi på middag och svärmor hade gjort goda köttfärsbiffar med salsa och pasta. Till efterrätt ravani (min stavning) en sort mannagrynssockerkaka som är lite sötare, till den bidde det glass.
Vi blev så mätta sen och grabbarna satt vid datorn och vi satt i soffan och pratade. Antonia fick känna skrutten sparka och hon sjöng lite grekiska sånger. =))

Idag ska jag nog bara ta det lugnt och vila så mycket det går. Känner faktiskt för att bara dra täcket över huvudet och vakna pigg, men när man inte kan ligga för länge heller då skrutten gör sig påmind får det nog bli lite powernaps under dagen.

Hoppas ni har en bättre dag än jag.

Inga kommentarer: