fredag 26 mars 2010

Dålig uppdatering de sista dagarna

Dagarna går i rasande fart och jag har inte haft så värst mycket kul att skriva om.
Idag är det i varje fall freeeedag och helgen är i antågande. Så skönt.
I morgon eftermiddag ska jag till Diana som har 40-årsfest, det ska bli himla trevligt.
Hon får en fin present av mig, Malin och Mikaela.
Annars är det lugna puckar som gäller, det vanliga fixet som måste göras.

Var iväg till centrum på lunchen och handlade några smågrejer innan den värsta hysterin börjar så här i löningsdagar.

Är ensam på avdelningen i dag och det är jätteskönt. Man kan skrota runt med sina saker och inte behöva prata med någon. Håller på och städar och uppdaterar mina manualer inför måndag då Christina, min vikarie börjar. Har noll arbetslust och flyttar mest runt bland mina papper.

Igår var jag i allafall hos Jola för klippning och färgning av håret. Såå skönt.
Hoppas jag hinner med ett besök till innan skrutten kommer till världen så man är fin när man ligger på förlossningen.. hihihi

Till kvällen blir det bara till att mysa i soffan. På söndag är det dags för sommartidsändringen oxå.

Inga kommentarer: