lördag 27 mars 2010

Lampa, kalas & Earthhour

Idag vaknade jag tidigt, kan bero på att jag la mig redan 21.30 igår och kroppen och skrutten tyckte att vid 7.30 var det dags att gå upp. Jag flyttade mig därför till soffan med en kopp kaffe och passade på att läsa ut en bok. Mysigt.
Dagen har annars ägnats åt att tvätta. Tog även promenad och köpte tulpaner till Diana.
D-man har fått upp kökslampan, så skönt. Små små grejer händer hela tiden och det blir ordning och fint.
Vid 17-tiden tog jag bilen och for över till Diana och hennes 40-årskalas. En massa god buffémat och bakverk serverades. Trevligt och gott som vanligt.
Hemma igen vid strax före åtta och har nu släckt ner för Earthhour och har en massa tända ljus på bordet. Myyys.
Och nu är det fortsättning på Millenium på teve. Najs.

Inga kommentarer: