onsdag 17 mars 2010

Onsdag och megatrött

Usch vilken natt, tror jag sovit högst 1,5 timme, bök och stök i magen och en karl som snarkade så jag blev gråtfärdig. =) Fick till slut gå ut och lägga mig i soffan och lyckades få ligga på sidan en stund utan att skrutten gjorde nåt väsen av sig. Tror kanske han förstod att det inte var läge att bråka mer med mamma.. hihihi

Hela förmiddagen har varit seg, men har ändå lyckats få en del gjort. Rensar i mina högar och fixar inför mammaledigheten. Skönt!
Åker nog hem lite tidigare idag och vilar och hoppas få en bättre kommande natt.

Fick mail av moster igår och vi ska ev ses på lördag i stan för en middag och på söndag är det våfflor hos Ulrika i Upplands Väsby. Dit ska jag även i morrn för ett besök till goa Marlene som tar hand om mina trötta rygg och nacke.

I morse snöade det igen och jag är sååå trött på denna vinter. Kan den inte bara ta slut nu. Det är ju dessutom skridskobana överallt och man går omkring som en liten tant på darriga ben.
Bara för det så ramlar man säkert. *suck*


Är såå sugen på smågodis, men inte ens ett tuggummi kan jag frambringa. Åååh vad det är synd om mig idag.... ;)

Inga kommentarer: