tisdag 30 mars 2010

Intensiva dagar

Igår började min vikarie Christina, hon verkar toppenmysig så det kommer bli så bra det här.
Två intensiva dagar har det varit och hon är nog bra trött när hon kommer hem på kvällarna. =))
Var även på ett härligt Mary Kay möte igår och fick lyssna till Marias tips om ordning och reda och lagerhållning. Många glada skratt blev det i vanlig ordning. Hade även sån tur att jag kunde åka med Monica hem som oxå bor i Bromma. Gött!!
Fick även en ny kund via min hemsida igår, störtkul!!

Apropå mamma så sms:ade både brorsan och jag mamma igår och grattade, men hon kunde inte ens skriva tillbaka och tacka.
Blir så ofantligt trött och frusterad, men ändå inte ett dugg förvånad. Vad hade jag förväntat mig??!!

Till nåt annat kul....I morse tog jag en bild på kulan min. Den växer så det knakar och skrutten gör sig minsann hörd med knuffar och sparkar. Älsklingen min.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt!! Lite färgkluttar så har du snyggaste påskägget i stan!! Kram kram / E

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Haha bra tips där. Nu kan jag göra mig redo för blåkulla på ett smidigt sätt. =))
Kram