fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Så härligt med långledigt. Sov dåligt inatt då jag vaknade med kramp i benen vid tre tillfällen så det var hemskt skönt att inte behöva gå upp tidigt och bege sig till jobbet idag.

Igår hade vi halvdag och D-man och jag åkte till Vällingby Centrum och åt lunch och handlade några småsaker. Hittade bl a två tuffa bodys till skrutten på Name IT för bara 50 kr styck.
En söt t-shirt till mig fick oxå följa med hem.

Tog det lugnt resten av dagen, rensade vår gamla dator så vi nu kan börja använda den nya och lite senare på eftermiddagen kom min nya Mary Kay kunds kille förbi och hämtade foundationkrämen till henne. Snäll kille va?! =))

Idag kanske vi kan montera ihop bebisvaggan som vi lånat från brorsan. Känner att jag vill börja boa lite nu och göra saker klara till vår lilla älskling. Ska ta en tur till Ikea nästa vecka och handla lite smått och gott oxå.

Nu ska jag bara njuta av långfredagen som jag för övrigt tyckte var hemsk när jag var liten, för inget var öppet och man fick inte leta påskägg förrens nästa dag. Nu kan man allt smygäta lite godis både på Skärtorsdagen och i dag.. hihihi

En riktigt härlig och avkopplande påsk önskar jag er alla.

Inga kommentarer: