tisdag 20 april 2010

En vecka till i raketfart

Då var det redan onsdag i morrn igen och jag ser att det är en hel vecka sen jag skrev. Fyyyy
Men dagarna går sannerligen i raketfart och nu är det bara 13 arbetsdagar kvar.
Börjar längta nu och samtidigt är jag lite stressad för det är så mycket man ska hinna med.

I helgen var Ulrika och Ola här med deras dator som fått spunk. D-man håller på och fixar med den just nu och kan kanske få lite stuns i den igen. Ola måste dock lära sig att man inte bara kan stänga av den hur som...hahaha men han och datorer funkar inte nåt vidare ihop.

I morrn är det besök hos Elham min barnmorska, hoppas allt ser bra ut i vanlig ordning.
Skrutten har bökat nåt fantastiskt de senaste dagarna och nätterna, men det börjar väl bli trångt där inne kan jag tro.
Känner mig stor och otymplig nu och framåt eftermiddagarna när jag ser mig i spegeln ser jag helt slut ut. =)) Dras även med någon lindrig form av allergi eller förkylning, kan vara en kombination av båda och det gör ju en inte piggare heller...*suck*

Ulrika B och jag ska även till Carina Hägg i Vallentuna i morrn eftermiddag och titta på hennes fina saker. Hon är designer och har bl a fina tyger.
På torsdag blir det det sista besöket hos Marlené innan förlossning. Ska bli så skönt med en rygg och nackbehandling då man mår som en prinsessa hos henne.
Sen är det ju snart helg igen och söndagen är det städdag här på vår gård och sen blir det en fika hos Ullis & Erik i Åkersberga.

Så det lär väl säga, snipp snapp snut och så var den veckan slut....=))

Inga kommentarer: