onsdag 14 april 2010

Vart tar dagarna vägen..

Dagarna flyger iväg, hänger inte rikigt med. De flesta har så snällt talat om att åååh du kommer tycka tiden går sååå långsamt nu när du är gravid och speciellt den sista tiden.
Det är ju bara 38 dgr kvar tills jag är beräknad och jag jobbar bara 17 dgr till. Tycker det går apfort och jag hinner inte med.
Full upp på jobbet med att lära Kicki så mycket som möjligt så jag är bra slut i luvan på kvällstid.
När man kan allt själv är det ju en massa småsaker att tänka på att berätta för henne.
Men allt funkar så bra och jag har en hel del tid över att gå igenom och skriva manualer till henne så hon inte ska behöva känna att jag lämnar henne i sticket. =)

D-man är i Sundsvall och jobbar och kommer hem i morrn eftermiddag. Har sovit bra i natt även om jag somnade sent för hela kvällen ägnades åt låååångprat med Ewa i telefonen. Det var väldans trevligt.
Det är också en sak som jag har lite ångest över, att man inte "orkar" höra av sig. Man är ju helt slut på kvällarna, men igår tog jag mig i kragen minsann.
Tyvärr har man väl inte mer tid sen när bebben kommer.. *suck* Måste försöka få en bra balans på det där.

Idag har skrutten krånglat och morgonen var inte så kul, hade sammandragningar så jag fick sätta mig i soffan här på jobbet en stund och vila. Som tur var så släppte det och jag kunde fortsätta.

Nu är dagen snart slut och man får bege sig hemåt. Har varit kanonväder hela dagen men tydligen ska det bli sämre till helgen. Tyyyypsikt.

Men i morrn är det iallafall torsdag och helgen närmar sig vilket är superskönt, oavsett väder och vind. =))

Inga kommentarer: