onsdag 28 april 2010

En härlig dag

Vissa dagar är bara så bra.

1. Fick en överraskning på jobbet idag.
D-man hade skickat en sån fin blombukett med texten "Till världens bästa darling och den vackraste mamman"
Blev så rörd och glad.

TACK min bästa fina älskling!

2. Fick mail från från Carina Hägg om att vår tavla är klar. Tjohooo

Nu ska vi bara bestämma hur vi ska göra, om hon kan skicka den eller att vi kommer förbi och hämtar den.

3. Fick pengar av min goa svärmor, att köpa saker till mig själv och bebisen.

Vilken härlig dag full av överraskningar. Kan ta att jag känner mig stor som ett hus, att jag är snuvig, att skrutten bökar runt, att jag inte får sova så bra, ja vad är väl detta när man får så här roliga saker på en och samma dag. =))

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga blommor, bättre än på beställningssidan /D