söndag 2 maj 2010

Helgen över & 5 arbetsdagar kvar

Helgen har gått i raketfart i vanlig ordning, även fast det var halvdag i fredags och jag jobbade hemifrån. Så skönt.
Åkte efteråt en sväng till Vällingby Centrum och shoppade saker till mig själv och bebben.
Tog en glass på hemvägen och njöt av solen och värmen fast jag var bra trött efter 2 h. Börjar kännas i kroppen att man är höggravid om man säger så. =)

Igår slipade D-man klart hallen så nu kan vi börja måla, jag hade tvättstugan och gjorde mest ingenting, slappade och stökade runt lite.

Idag var jag över till Mala på en fika och vi trotsade blåsten och satt ute och drack kaffet.
Det blev till slut riktigt skönt när vinden vände.
Hämtade sen D-man och åkte till Babyland. Barnvagnen står nu uppmonterad i bebisrummet. Tjohooo. Den är så fin. Känns helt klart konstigt att snart ska jag dra runt på ett litet liv där i.
Känns även enormt skönt att ännu ett "projekt" inom det området är avklarat.

Fick en jättefint Baglady smycke av min älskling i torsdags som jag vill visa. Blev så glad.

I morgon är det ny vecka och det är bara 5 arbetsdagar kvar. Helt galet skönt.
Ska träffa Pia på en lunch och få info om Aloe Veran som jag funderar på att pyssla med så smånigom vid sidan av Mary Kay.
Vid kl 16 är det föräldrainfo på Danderyds Sjukhus. Det ska bli spännande. Trodde inte vi skulle få någon plats för det verkar väldigt poppis och därefter fullbokat, men vi fick till slut plats.

Vår fina Teutonia vagn

Jag med fint Baglady smycke - Tack darling

Inga kommentarer: