onsdag 19 maj 2010

Sista besöket hos Elham med tjockmage...eller??

Idag stack jag iväg till Elham på mitt förhoppningsvis sista besök med tjockmage. Hoppas hoppas. =)) Den 25:e har jag en ny tid och sen den 1 juni och då sätts förlossningen igång om det inte hänt något.. Känns som jag INTE vill vara med på det. Helt ok om han inte kommer just på fredag, men till helgen eller i början av nästa vecka vore fint.
Alla värden var för övrigt på topp, både mina och skruttens. Skööönt.
Var till apoteket och köpte mer "Mitt val kvinna" tabletter, alvedon och de supersexiga monsterbindorna. Bhaaaa, fick flashbacks från 12-års åldern när jag gick ut till mamma och och berättade och man fick en bunt med de tjockaste bindor jag sett. Ultratunna med vingar hade man ingen aning om vad det var för nåt då...hahahaha

Åt sen en trevlig lunch på O´Learys med Ulrikorna och fick mig en dos skvaller. Mycket trevligt.
Sen skrotade jag in och ut i några affärer, köpte några pocketböcker, en ny morgonrock och lite annat smått och gott.
På bussen hem höll jag på att dö av värmeslag, så klart var det en kort liten buss som var packad med folk, fattar inte varför, det åker alltid mycket folk med den bussen, att SL inte lär sig.

Nu tar jag igen mig en stund på sängen och kopplar av. Möttes av lukten av nybakade bullar i hallen när jag kom hem. Svärmor har gjort kanel och kardemumma bullar.
Blir nog en eller två till kaffet efter maten... =)) Mums!

Inga kommentarer: