måndag 24 maj 2010

Helgen passerade...utan bebis

Vänta, vänta, vänta. Man blir ju smått galen på det här. =)
Hade ju hoppas på att inte behöva besöka barnmorskan i morgon, vilket jag iofs inte behöver göra om jag mår bra då det bara är samtal och inga prover som ska tas.

Hallen börjar ta sig, fick upp våra lampor (elen ska dock dras) spegeln och några tavlor. Köpte även ny dörrmatta så det blir så fiiint så. Ska ta en bild senare.
I lördags hämtade vi upp Andreas som jag inte sett på evigheter och åkte in till stan. Åt middag på Broncos bar och tog sen en fika på Drottninggatan, med den största äppelpajsbiten jag skådat. Vilken tur att jag åt en sallad till middag... Hihihi
Senare på kvällen satt jag en stund på balkongen och läste i solen.

Igår vaknade man ju upp till regnet. Behövdes verkligen regn och ibland är det ganska skönt att det rensar bort pollen och annat.
Var iväg till Citygross vid gamla Pripps bryggeriet och handlade. Jättefin affär, har hört talas om den, men inte varit där, de hade hur mycket kul som helst.
Fick dock lite panik då jag helt plötslig blev supervarm och darrig i affären, men efter lite cola och en smörgås på fiket där kändes det bättre.

Frågan är vad man ska hitta på idag. Fint väder är det ju, verkar inte lika varmt som förra veckan, men det gör inget. Vågar mig dock inte på några större utsvävningar för förhoppningsvis tittar skrutten ut snart. =))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skrutten har det för bra därinne :-)
Det heter väl inte "i väntans tider" för inte! Kram Kram / E

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Ja förmodligen är det varmt och gött därinne så jag förstår "honom" =))