torsdag 13 maj 2010

En jobbig start på dagen blev bra

Vaknade och mådde dåligt idag, huvudvärk och trött fast jag tycker jag sovit. Fast sammanlagt blir det nog inte så många timmar då jag vaknar, vänder och vrider på mig, tittar på klockan, går upp och kissar osv osv.
Efter frukost fick jag lägga mig en stund igen och då kom tårarna, det är väl hormonerna som spökar och när man är hemma så här tänker man ju mera, helt klart.
Är inte direkt orolig över förlossningen, men ibland kommer känslan över en, att tänk om man inte klarar det, för att i nästa sekund tänka, det är klart du gör. =)
Lyssnar mycket på avslappningscd:n och den funkar jättebra.
Efter en varm dusch kändes det bättre, skrutten verkar gilla det oxå och blir lugn som en filbunke.
Vi tog oss en tur till Barkarby där vi travade in och ur, Rusta, Jysk och Plantagen i jakt på stolsdynor till stolarna på balkongen, men det verkar ju stört omöjligt. Finns en fasligt massa fula dynor överallt och stora. Har alla jättestolar?!!
På Plantagen hittade vi iallafall två fina olivträd och krukor så är det bättre väder i morrn ska de ut på balkongen. Ska ta kort så ni får se hur de ser ut.
Ska även köpa lite andra blommor, men det får bli en annan dag, det var fasligt mycket folk ute och efter en väntan på 20 min för att köpa lite fika var vi inte så sugna på att kika vidare utan åkte hem.
I morrn verkar det som vi kan få hem tavlan till hallen också. Tjooohooo, hoppas hoppas. Hon är lite vimsig, men är man konstnär så får man ta det. =))

Inga kommentarer: