torsdag 22 april 2010

Trött och ingen lust att jobba

Har redan börjat "lägga" av, orkar liksom inte ta för mig nåt på jobbet. Min vikarie fixar på och det går riktigt bra. Har några manualer kvar att fixa annars ser det tokbra ut. Sååå skönt.

Igår kom Åsa förbi med lilla Greta, 1 månad gammal. Så söt.
Känns så overkligt att om en månad är vår skrutt kanske här, om det nu går enligt planerna vill säga. Besöket hos Elham gick snabbt och smidigt. Mitt blodtryck var kalasbra och hon lyssnade på bebisen hjärta vilket i vanlig ordning låter som en hel skock hästar där inne i magen.
Han har tydligen fixerat huvudet nu så det börjar verkligen närma sig.

Ringde precis till Babyland och vagnen är förmodligen klar i nästa vecka, hon som jag pratade med skulle slå mig en pling. Sen pep det till i mobilen och bilbarnstolen verkar ha kommit också och ska hämtas på posten. Vi kommer hyra stolar från IF, verkar så himla smidigt och enkelt.
Nu händer allt på en gång känns det som, men det kanske är bra, då hinner man inte fundera och skruva upp sig så mycket.. =))

Var ju hos Carina Hägg i Vallentuna igår och oj vad fina produkter hon gör, blev väldgt förtjust i en tavla som jag nu beställt. Igår följde en lampskärm, servetter och en väska med hem. För bara 300 kr. Som hittat!!!

Snart är det fikadags. Gött! Sen bär det av till Marlén och massage. Tjohoooo

Inga kommentarer: