onsdag 7 april 2010

Trött frusen och småförkyld

Påskhelgen for ju verkligen fram med stormsteg och det var allt tungt att gå tillbaka till jobbet igår. Både går och dagen idag har gått raketfort då Kicki (min vikarie) och jag har massor att gå igenom. I morgon stänger vi bokslutet för mars. Hon är riktigt nervös över vissa saker och förstår inte hur hon ska hålla koll på allt. Jag försöker gång på gång säga att denna vecka är det korvstoppning och ingen större idé att försöka lägga precis allt på minnet. Det kommer komma. =))

D-man och jag var till Elham, vår barnmorska idag och alla värden visar så bra och skrutten följer sin kurva finfint.
Idag känner jag mig frusen och lite småförkyld, men kan bero på att jag inte sov särskilt bra i natt och det vet vi ju alla vad lite sömn kan göra. Hoppas på bättre tur inatt helt enkelt.

Skönt med "kort-vecka". Tänkte försöka få med mig D-man till IKEA i morrn efter jobbet.
Vill kika på lite bebisgrejer och se om de fått in andra våriga nyheter som man bara måste köpa med sig hem.

Nu är det snart dags för arge snickaren och sen blir det nog tidig säng.

Inga kommentarer: