fredag 9 april 2010

Äntligen är veckan slut

Även om veckan haft en mindre dag så känns det som man jobbat hela veckan ändå. Förmodligen för jag har haft fullt upp med att visa min vikarie allt som ska göras. Dagarna går verkligen superfort.
Idag är det 45 dagar kvar till beräknad förlossning. =))
Igår var vi iväg till IKEA men usch vad besviken jag blev, fanns inget kul alls och speciellt inte på barnavdelningen, vilka fula grejer. Usch usch.
Tog en sväng in på Babyland istället där vi köpte påslakan set med Spöket Laban på samt täcke och kudde till vaggan. Så minimini och sött.
Idag var jag iväg till Elham, min barnmorska igen och hade en stund då vi bara pratade om olika förlossningstekniker, amning, födelseplan m m. Hon är så söt och man känner sig verkligen ompysslad. Köpte även deras avslappningscd som jag ska lyssna på och se om man kan lära sig några fiffiga avslappningsövningar.

Har inga större planer för morgondagen förutom den roliga tvättstugan. På söndag ska jag till Pia på SPA-behandling och demo av Aloe Vera produkter. Sen hipp som happ är det måndag igen.
Bäst att njuta av fredagskvällen så länge det går mao. =))

Inga kommentarer: