onsdag 25 maj 2011

Vad händer...

egentligen med Vällingby Centrum, känns som den ena efter den andra butiken stänger. Nu hade Name It stängt. Trist tycker jag då jag gillar deras barnkläder, de har även mammakläder som var jättebra.
Hela KFEM huset är heeeelt värdelöst så där förstår jag att butikerna väljer att hoppa av. Vad tänkte man med egentligen när man byggde detta?
Dett enda som är trevligt är fiket Massagotti.
Där tog vi en fika idag, Alexios och jag efter att ha rantat runt och letat efter ett födelsedagsljus..Till slut hittar jag det på Hemköp. Ljuset ska jag ha till morotskakan jag ska baka. Vet ju att fika är något som är poppis i våra familjer så det kanske inte räcker med "bara" tårta... ;)
På fm beställde jag fototårta av ett konditori i Spånga till Alexios födelsedag, Tindras Café, ett mysigt litet ställe så jag tror tårtan blir toppen. Ska hämta den på lördag fm.
Annars har dagen ägnats åt fågelskådning...Alexios älskar fåglar just nu och blir alldeles till sig så fort vi ser en skata eller nån annan liten fågel.Finns ganska många så det blir en hel del stopp på vägen.

Tidigt i morrn bitti drar vi till Kista och går på "V.I.P frukostshopping" på Lindex, ska träffa Cia och Zilas där. Alltid hittar man väl nåt roligt.

Småfåglar i Milano måste man stanna och prata med...


2 kommentarer:

Litenkram sa...

Mmm, eller ganska mycket roligt;)

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Mmm, vad "synd" att de hade så mycket fint.. ;)