torsdag 26 maj 2011

Lindexbesök + annat smått och gott...

Idag var det första gången sen jag gick "hem" från jobbet förra året som jag satt i bilen i rusningstrafik. Lite ovant om man säger så. :)
Vi åkte till Kista centrum där Lindex hade öppet mellan 8-9.30 och man fick som klubbmedlem 30% på hela sortimentet.
Mötte upp Cia & Zilas på plats och vi hittade mycket snygga kläder till både mammorna och barnen.
Alexios fick dessutom det här fina Laban huset som är en plocklåda med klossar i födelsedagspresent.
TACK snälla ni!!




Mötte även min underbara barnmorska Elham i centrum, var så roligt för jag tänkte på henne häromdagen och hon hade tänkt på oss. Lite kul att hon fick se Alexios två dagar innan sin 1-årsdag.

När vi åkte hem höll vi på att köra in i en tjej med EU-moppe. J..la moron, hon svänger bara ut i filen framför mig utan att ens titta. De är inte ett dugg rädda om sina liv.
Tror inte att hon hörde mitt tut heller, eller så hade hon fetvadd i öronen!! 

På eftermiddagen tog vi oss en tur till mysiga Lenas Café. Försökte sitta ute, men så klart gick solen i moln precis då. Tyypiskt!

Efter att ha försökt plocka undan och städa här hemma, (har en liten som gärna river ut allt igen... ) lekt, ätit, lekt och badat sover nu prinsen.

Det har varit en lång dag och i morrn har jag tusen saker att göra, får vara glad om jag hinner med två... ;)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det blir bra med Labanklossarna, ser snyggt ut i hyllan annars;) Men jag antar att det redan ligger kolssar i halva huset, vi snubblar över dem lite här och var:)

Tack för trevligt sällskap igår, kul tycker jag:)

Phu, tur att du hann bromsa! Verkar vara ett visst halvknasigt klientel som inte är rädda om sina liv, ser en del på bron här hemma som verkar utöva ngn form av självmordsförsök, läbbigt...

Hoppas dagen blir bra imorgon! Tänk 1 år... :)

Kram!!

/Cia

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Haha jag har redan "svurit" över dem.. ;)
Tänk när legobitar ligger överallt sen..ojoj..få dem i hålfoten brukar INTE vara skönt!.