torsdag 5 maj 2011

Redo för dårhuset..

Det är ju nästan synd att Beckomberga är stängt, för jag hade nog platsat där nu.
Guud vilken jobbig vecka detta är. Alexios tänder spricker ut för fullt, så klart alla på en gång verkar det som och han är hemsk. Så klart tycker man ju synd om honom, måste verkligen vara skitjobbigt.
Men mitt tålamod börjar tryta nu.
Han är gnällig, vägrar sova, vill inte äta, vägrar ligga i vagnen utan ska bara sitta upp, skriker och lever rövare.
Varje dag denna vecka har det tagit min 30 min för honom att lugna ner sig så han kan sova....i typ 35 min.
Jag blir tokig av att inte få sova, ko hade jag fått det kanske detta hade varit liiiite lättare. Har en konstant huvudvärk samt värk i ryggen.. Mmm great!
Ska ju även försöka få bort nattamningen, men nu är det ju ingen idé då blir det väl bara ännu värre.

Nu har han fantastiskt nog sovit i nästan en timme..Kors i taket. Blir lunch sen och en promenad till Vällingby C, måste komma uuuuut.
Om jag sätter mig utanför Beckomberga kanske någon förbarmar sig över mig.... ;))

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Lilla Alexos då...Låter inget vidare:( Säkert är det tänder som bråkar och kliar och gör ont. Det lustiga (eller inte så lustigt kanske..) är ju att det struliga beteendet försvinner lika fort som det kommit tycker jag! Men det är inte roligt när det pågår. Snart är det helg och då får pappa ta över;)
Kram!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Ja som tur är "glömmer" man det jobbiga..Tur är väl det för annars skulle det väl inte bli några barn gjorda i världen... =))

KRAM