torsdag 12 maj 2011

Kistatid...

Var hos BVC på fm, Alexios fick sina sprutor och läkaren var så nöjd med honom. Duktig ponke! =)
T o m D-man fick "beröm" för att han pratade grekiska med honom...ojoj..

Efter det hade jag möte med chefen, som för övrigt inte kommer vara min chef mycket längre till och därför inte heller vara kvar när jag väl är tillbaka i september. Av någon anledning har jag kännt på mig detta, ända sen förra året när jag gick på föräldraledighet. Och så blev det så. Ska inte säga mer om saken här.
Var iallafall skönt att ha ett avstämningsmöte så får han något att göra innan han sticker...hehe ;)

Fikade med tjejerna efteråt, alltid lika trevligt att gagga lite med dem.

Blev ju en fin dag i dag med, även om vi inte varit "ute" nånting så njuter man av värmen.

I morgon är det fredag, igen och ska jag ska bl a promenera till Diana en sväng och fika och hämta hem min Mary Kay bag. Sen får vi se vad vi hittar på.

Inga kommentarer: