onsdag 5 januari 2011

Urusel dag

Isch vilken, bokstavligen SKIT-dag jag haft idag. Men det blir så när man inte fått sova på en hel evighet..Huvudet och ryggen värker. Baaaah. Vilken I-landsproblem va?!! ;))
Har iallafall lyckats städa bort julen idag, nu räcker det med tomtar för den här gången. Lika mysigt som det är att ta fram julstakar och annat, precis lika skönt tycker jag det är att lägga undan det igen.
Nu är det dags för tulpanernas tid istället. Ska köpa en bukett eller två till helgen.
Ska nog hänga med D-man till Kista i morrn då han ska träffa Korre, fika och klippa sig.
Då kan jag kika runt lite i affärer. Måste hitta på nåt så jag blir på bättre humör. =)

Hoppas ni haft en mycket bättre dag än vad jag har.

1 kommentar:

Litenkram sa...

Åh, men du, den här dagen är snart över och då kommer säkert en rolig dag istället. Sköt om er ordentligt! Kram :)