fredag 7 januari 2011

Inget speciellt..

händer just nu, har haft lugna dagar och som tur var, var det en bättre dag igår än förrgår.
Efter regnet kommer solen. =))
Var med D-man till Kista igår och skrotade runt lite alldeles själv i affärer. Så skönt.
Alexios var hemma med farmor och vi kom på att det var första gången jag var utan honom i just Kista Centrum...hahaha
Mycket har hänt i centrum upptäckte jag. H&M var helt ombyggd. Jättefint men hittade inget kul. Clas Olson hade fått en ny uppgång och sen var det några andra nya affärer jag inte sett förut.
Hur som helst var det skönt att bara "få vara" en stund, äta mat och fika alldeles på egen hand utan en liten skrutt.
Tog en sväng på Indiska och hittade några reafynd i form av t-shirts och linnen, nu kan jag kasta bort några saggiga bröstmjölksluktande urtvättade plagg...
Hittade ett par coola jeans på Lindex, men jag orkade inte prova så jag får göra det en annan dag.

Nu är julen bortstädad, sååå skönt och i morgon ska jag baka inför söndagens fikastund med brorsan och familj + några goda vänner.
I morgon bitti åker älsklingen till USA med jobbet och är borta en vecka. Buhuuu.
Men som vanligt springer ju tiden iväg så snart är han väl hemma igen. Och det blir skönt för honom att få sova på hotell och njuta av lugnet och få sova heeeela nätter ( och lyssna till sina egna fantastiska snarkningar..hehehe )

Nu ska vi snart ut en sväng och fylla på skafferiet till bakning och annat.

Kram så länge

Inga kommentarer: