tisdag 18 januari 2011

Ogillar såna här mörka

dagar starkt. Usch vad de är jobbiga. Aptrist att det är typ skymning hela dan. Hur stor lust får man att hitta på saker?!.
Hade ju tänkt åka till stan idag och träffa Louise och Sofia, men efter en minst sagt bökig natt med Alexios somnade vi om på morgonkvisten och jag orkade bara inte dra iväg. Dessutom har jag känt mig hängig idag vilket säkert bidragit till att man inte får lust att göra nånting.
D-man hostar och snörvlar på , som tur är har jag inte blivit sämre så det är nog bara nåt tillfälligt som gör att jag känner mig låg. Får ju såna dagar emellanåt och då är det på nåt vis lika bra att ta det lugnt. Vet att de går över.

(Efter en skål med dajmglass känns det redan sååå mycket bättre... ) ;))

1 kommentar:

Litenkram sa...

Tänkte också på det igår! Tur att dagens väder är det motsatta, här ska ut och njutas sol:)