tisdag 25 januari 2011

Hårfager & väskfin

Idag bar det av till Jola i Solna för en välbehövlig klipp och färgning av mitt hår
och jag är nu mitt "vanliga" mörka jag. Kände att de ljusa slingor jag fick förra gången inte blev som jag tänkt mig. Men det är alltid kul att testa nytt.
Fina Pia hjälpte mig med Alexios. Gulle dig!!
Efteråt åt vi lunch på ett trevligt grekiskt fik, Deja Vu innan Pias p-tid gick ut och det var dags för oss att ge oss av hemåt i kylan. Usch vad ruggigt och blåsigt det var. Brrr.

Fick även min nya väska idag som jag köpt av Pias mamma. Tack Lotta om du läser detta. Den är såå snygg!!


Osminkad, myströja och håret på ända, men en glad mamma över sin nygamla hårfärg

Nya finfina väskan - I löööve it!!

I morrn är det BVC tid i Kista och 8-månaders kontroll av plutten. Innan dess en lunch med Cia & Zilas. Najs!

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Åh, jättefin väska!!! Blir perfekt till i vår ju:)

Skönt att få bli fixad i håret, ska jag också göra någon dag:) Behöver inte klippa ännu men färgningen: uj uj uj uj så dassig....Men så är det ibland:)

Nu ska jag kika i forever living väskan, är ju jättenöjd med min propoliscreme så det ska bli spännande:)

Anonym sa...

En snygg tjej skall ha en snygg väska.
Kram från Pias mamma