söndag 9 januari 2011

Min alldeles egna dag...eller

var det Alexios som stal showen?!! =))
Idag har jag blivit firad och haft en mysig dag. Bjöd hem nära och kära på hembakt.
Fick så fina presenter, fast jag egentligen inte önskade mig nånting. Tycker bara det är så kul att umgås.
Alexios gick från famn till famn och stal showen från mamma... ;)

Mamma behagade höra av sig via sms kl 18 idag.....Men så är hon ju en oerhört upptagen pensionär...baaaah
Men jag ska inte lägga energi på det. Tur att jag har andra som bryr sig. =)

TACK alla för en mysig dag och fina presenter!!

Fin ljustake från fam Lindholm, tack snälla! En ljusstake får man aldrig för mycket av.. =)


Fina tomtar att hänga i t ex fönstret, såg dem hemma hos momo i julas och bad henne köpa dem till mig...och så fick jag dem nu. Tre stycken med vardera 1, 2 och 3 tomtar. Så söta!

En bok av Pia. Klockren för mig som oftast "vill" för mycket och att det ska vara perfekt


Ursöt termoskaffemugg av Pia, bye bye till kallt kaffe!!

Mina favvoblommor, tullisar av brorsan & familj samt momo

Plus ett presentkort av Ewa och pengar av Antonia & Stamme

Inga kommentarer: