torsdag 13 januari 2011

Sova sova sova säng säng säng

Idag har det känts så här... =))




Har inte gjort mycket annat än vilat, orkade nte ens gå ut på en promenad. Tycker Alexios varit lite hängig så jag tog beslutet att stanna inne.

Längtar till lördag när D-man kommer hem, börjar kännas nu att man är själv med en liten. En stor eloge till alla ensamstående föräldrar alltså!! Själv är jag alldeles färdig och stupar i säng på kvällarna.

Gjorde ett personlighetstest för en stund sen. Känns ganska mycket jag...men det finns några yrken jag tror jag ska akta mig för...som politiker t ex.
Men hemmafru...njaaaa varför inte!! ;))

http://se.41q.com/typ.41q?p=14675227&n=Jessica

I morgon ska vi träffa Mala och ta en promenad bort till Bromma Blocks. Det ska bli mycket trevligt!

Nu en kopp te och en stunds tevetittande.

Kram så länge

Inga kommentarer: