onsdag 12 januari 2011

Besök hos fina Pia

Efter att ätit frukost och gjort oss i ordning åkte vi iväg till Pia. Snöade som bara den och var halt, men gick bra att köra ändå. Alexios var glad nästan hela vägen och sattt och tjoade i baksätet.
Hos Pia bidde det fika och företags/prisinfo av Forever Living. Aloe Vera är verkligen bra för hela kroppen, passade även på och fick med mig 2 nya dunkar av juicen som är super!
Köpte mig även en ny väska av Pias mamma för en billig peng. Blev såå glad för Pias har jag suktat efter och snart har jag min egen... :) Bild kommer upp så fort jag får den.

Tack Pia för en mysig träff idag. (som alltid)

3 kommentarer:

Litenkram sa...

Mysigt att få bara vara och träffa härliga människor. Forever gör jättebra grejjer, är det aloedrycken du dricker?

Vad är det för väska, blir ju jättenyfiken ju! :)

Kram!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Yes, det är aloedrycken, den är super, har druckit den tidigare, men nu även fått sambon att dricka den och den gör praktiskt taget susen på hans envisa rethosta han har.

Du ska få se bild på väskan snart. Svårt att förklara den. =)) Egentligen inget märkvärdigt, men jag blev kär i den, du vet så där man kan bli i vissa saker... *fniss*

Anonym sa...

Alltid lika mysigt att träffa dig och prinsen, som växer så det knakar :) Vi fixar väskleveransen så snart vi bara kan. Största kramen /Pia