söndag 16 januari 2011

Hemma igen

Så i lördagskväll kom äntligen min älskling hem igen. Vilken lång vecka det varit.
I väntan på hans hemkomst städade vi och tog sen en riktigt lång och skön promenad.

D-man hade handlat så mycket fina barnkläder, och bl a två par übercoola gympaskor.
En massa Eckö kläder, Hugo Boss jeans samt en superfin klocka till sig själv.
Å så en ny digitalkamera till oss. Tjohooo. Den vi haft är verkligen urkass så det ska bli kul och se om denna håller måttet bättre.

Igår och idag har vi inte gjort många knop då D-man tog med sig en förkylning hem. Hoppas hoppas jag klarar mig så jag kan åka till stan imorrn och träffa Louise och Sofia.



Så här ser det ut när Alexios läser mina skvallertidningar... =)



Hugo Boss klockan



Sååå söta pumaskor



Och ett par vita i större strl



Det är mycket roligare att krypa under lekstolen än att sitta I den.... =))

3 kommentarer:

Litenkram sa...

Åh, förstår hur skönt det måste kännas:) Fick inte du ngt fint då? ;) Nä, numer är det bara bebbarna som gäller;)

Z är lite snorig och hostig, hoppas det går över till torsdag, vore så kul att ses.

Kram!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Joo ett par mysbyxor och en fin t-shirt. Hade inte "önskat" mig nåt speciellt. Och som sagt. Bebbarna går före... =)

Hoppas Z blir bättre, jag har kännt mig hängig idag men inte blivit sämre i alla fall.
Kram!

Litenkram sa...

Ja, men då fick du ju också ngt fint:) Man blir så glad då, när någon tänkt på vad man skulle kunna tänkas behöva:)