söndag 30 januari 2011

Platt fall

Efter en fantastiskt trevlig fredag då Alexios och jag var i stan och hälsade på Louise och Sofia och tog en härlig promenad i solen i Hagaparken slutade denna helg med platt fall.
Bokstavligen talat!!!

Igår när D-man och jag skulle iväg och handla ramlar jag så illa och bryter handleden.
Efter 9!!!! timmars väntetid på akuten kom vi äntligen hem till en bebis som undrade vart vi tog vägen. Jag med gipsad arm upp till armbågen.

Åååååh vad det inte passar bra nu!!!

Men jag får väl vara tacksam för att inga tänder flög ut.

Buuuhuuuuuuu vad trist!! 4 veckor med gips.

3 kommentarer:

Litenkram sa...

Näe, 4v! Gud vad jag tycker synd om dig, fy vad orättvist! Tur att du kan skriva iaf, så du får göra ngt kul mitt i allt.

Hur gör ni hemma då? Är svärmor eller sambo hemma och hjälper dig? Ursh, dels inte kunna använda handen och sen har du säkert rätt ont också. Hoppas det känns bättre snart! Hör av dig om du behöver lite uppmuntran eller sällskap eller hjälp med något så kommer vi och gör så gott vi kan:) Lova det!

Stor kram!

Anonym sa...

Fy sjutton vilken jäkla otur du hade :(

Stor styrkekram från mig!
/Pia

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Usch ja det känns jättetrist detta. Alexios verkar fatta att jag gjort nåt och är såå mammig. D-man är hemma och svärmor oxå så vi tar en dag i taget.
Har haft jä***ligt ont i dag och i natt.

Jag kommer med all sannorlikhet behöva lite uppmuntran, hör av mig när det känns lite bättre så kanske man kan ta en fika eller nåt. :)

Kramar till er!!