onsdag 3 november 2010

Pigg som en mört

nja det kanske är att överdriva, men vi fick (alla tre) sova riktigt bra inatt så i morse var det inte lika tungt att hoppa ur sängen.

Åkte till Kista och fixade present till Freddan, brorsans yngsta som fyller 11 år. Vi ska på kalas på lördag och han önskar sig, hör och häpna mjuka paket i form av tröja utan luva samt tuffa kalsonger. Grabben börjar bli stor och vill vara snygg! :))
Det finns en väldans massa luvtröjor just nu, men vill ju ge det han önskar sig så till slut hittade jag en snygg tröja och coola kalsonger på Lindex. Hoppas han blir glad och nöjd, annars får han ju så klart byta.

Köpte även den här "lusse-bodyn" till Alexios. Kunde bara inte låta bli!! Såå söt!
Han kommer bli så söt till jul och förmodligen hata mig när han blir stor... hehe

Var ju även på babymassage, det gick sådär idag för plutten var trött. Men en mysig stund fick vi iallafall, Lotta som håller i kursen är så gullig. Sen bar det av hemåt igen och efter middag, ett snabbt samtal med Ewa, (där jag fick höra tråkiga saker, hennes chef har tagit livet av sig. Isch! )
och nattning av prinsen kopplar jag nu av med mitt goda PUKKA te.
Det är andra dagen nu som jag testar att dra ner på kaffet för att se om det har någon inverkan på Alexios. Vet inte om det kan vara det som gör honom stirrig och uppe i varv ibland. Är det inte det så har jag iallafall testat.

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Tror att lussebodyn kommer att göra succé! Lindex har så fina och roliga barnkläder, hittar nästan alltid ngt jag vill köpa till Z där. Jag är med i lindexklubben så jag fick 30% på både lussebodyn och på pepparkaksbodyn, helt ok tycker jag:)

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Ja jag tror minsann jag måste gå med i den klubben jag med. Tycker Lindex har blivit superbra!