fredag 5 november 2010

Fixarfredag

Har plockat och städat idag och kört minst fyra maskiner tvätt. Vad jag är glad som har tvätt och torktumlare i lägenheten och slipper "passa" tider i tvättstugan, enda fördelen med tvättstugan är att i vår kan man köra tre maskiner samtidigt.

Hoppade över promenad idag, känt mig frusen, blir lätt så när jag fått en behandling, sätter igång så mycket i kroppen. Trodde först att Alexios blivit förkyld då jag tyckte det rann från hans näsa, men det har inte blivit sämre under dagen, men det kändes bra att stanna inne.

Vill ju inte missa morgondagens babysim!! :))
Efter simning blir det kalas i Täby, brukar alltid få gott fika när det är middag eller kalas hos bror min.
Sen åker vi nog till Älvsjö för yaya (farmor) kommer hem i morrn bitti från Grekland och hon har tydligen såå mycket presenter från släktingar och vänner med sig till plutten.
Blir han bortskämd??!! Jaaaaaaaaaaaaa.. :))

Vet inte hur jag stå ut till nästa torsdag då det blir besök hos Jola, min frisör. Måste ju vara fin i håret till dopet. Känner mig hemsk nu, inte själva frisyren, men dessa förb...gråa elakingar som boar i mitt hår...Stick och boa nån annanstans säger jag bara!!

Nu mys i soffan, kram och ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: