torsdag 25 november 2010

Bjuder på den...

Tog en promenad till Vällingby idag i snövädret. Härligt!!
Alexios var glad som en lärka hela vägen dit, vi kilade in och ut i olika affärer och slutligen gick vi in på Lindex för att hämta ut en gåvopaket ifrån Libero.

Tyckte att folk tittade så konstigt på mig när vi gick ifrån centrum...förstod det när jag såg mig själv i ett skyltfönster...

Mamma fåntratt

Undrar just hur länge mössan har suttit lixom uppe på huvudet...inte kände jag att den gled högre och högre upp...hahahaha
Men jag bjuder på den!!
I gåvopaketet fanns ett litet paket up & go blöjor, ett par strumpor, våtservetter, bindor, cremer och en CD med vaggvisor. Perfekt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggo! Ha Ha du är bara för söt!
Fredagskramar till Er!
/ Ewa

Litenkram sa...

Hihihihi, ja det är så olustigt när man känner sig uttittad, men i dethär fallet var det ju jätte roligt =) Undrar hur många som undrade om du villa vara lite sådär tonårstrendig? :)
Kram!