tisdag 2 november 2010

På besök i Vasastan och grötfest

Idag tog vi pendeln in till Karlberg Station och gick hem till Louise från familjeliv.se
En mycket trevlig fikastund, hennes Sofia är 11 mån och så charmig. Alexios och hon har mycket likheter, som det här att vägra napp, andra nappflaskor, ersättning, sover lite m m.
Kändes skönt att få prata av sig med någon som har/haft det likadant.
Natten som gick var såå jobbig och Alexios fick för sig att vara vaken i 1,5 timme bara sådär.
Var så trött i morse så ögonen gick i kors, först tänkte jag banga och strunta i att åka iväg, men sen kände jag att, nää jag behöver ut, få en promenad och annat runt omkring mig.
Det visades sig vara en mycket klokt val!! :))
Gott kaffe och hembakt i trevligt sällskap, det gjorde att jag åkte hem mycket gladare.
Alexios somnade på väg hem, så jag passade på att även gå hem från Spånga, så idag har jag fått mycket luft och motion. Skönt!!

Så här såg det ut efter att Alexios ville äta sin gröt själv...hahaha
Det blev bad efteråt...konstigt va?!! ;)

I morgon är det dags för babymassage i Kista.

Gröt är mumma!!

Inga kommentarer: