lördag 20 november 2010

Grinig bebis säljes

Nää inte för en biljard pengar. Men oj vad grinig man kan vara, inne på andra dagen nu och mitt tålamod börjar tryta.
Tror att det kan vara tänder på g så vi får väl se om det sker nåt inom de närmsta dagarna.
Plutten ville inte ens sova när jag tog vår promenad. Vill bara bli buren hela tiden.
Inte så lätt när jag har så satans ont i ryggen.
Idag är det en riktig klagardag, fy och blä.

Tur att D-man och farfar gör fint i älsklingens rum. De är just nu iväg och köper färg.
Sen blir det pizza. Passar mitt humör alldeles förträffligt.

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Men du, det kanske är ngn fas de ska igenom, känner igen det jätteväl! Prenumererar på en föräldratidning (föräldrar och barn) som jag tycker är superbra, där står det desutom att faser uppträder just så: bla Grinighet, sömnstörningar och att de bara vill bli burna!!! Kan ta med den nästa ggr vi ses så får du läsa:)

Men FÅR fakriskt bli rent jätteirriterad och less för vi är bara människor, jag förstår dig:) Imorgon är en annan dag och förhoppningsvis blir den bättre:)

Kram!!!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Mm man blir gaaalen.
Å så tittar man på dem och hjärtat bara svämmar över av kärlek, de är ju de finaste vi gjort ju. :))
Som tur är, kan man inte vara arg länge.
KRAM