torsdag 4 november 2010

Ljuvliga torsdag..

Vaknade idag, bara för att somna om i 2 timmar. Underbart!!
Det verkar som att ju mer bebisar sover på dagen, desto mer sover de på natten....eller är det kaffet?? Eller är det bara rent flyt??...hmm, hur som, är det väääldigt skönt!!

Efter grötlunch för Alexios tog vi oss en promenad i solen och blåsten, kallt och friskt på samma gång.
Tycker vi har haft en otrolig höst denna säsong, många fina soliga dagar har vi fått.
Plutten somnade och sov nästan över en timme.
Med gröt i magen, nedbäddad i värmen och massor av frisk luft...ja då skulle inte jag heller ha några problem att sova. :)

D-man kom hem så jag kunde åka i väg på min sista massagebehandling på det här året.
Känns som lyx att dels få sitta i bilen själv, med hög musik och bara vara + en lång härlig behandling av Marlene som verkligen ger allt, hon inte bara masserar bra utan hon lyssnar, kommer med goda råd, positivitet, skratt, ja hon är verkligen toppen!!

Väl hemma igen, gjorde jag en "Sara Lee" hemmagjord pizza. Mumsfilibaba.
Ett minus är att degen är så väldigt salt så man får vara försiktig med vad man lägger på, annars är det risk att man dricker typ halva atlanten. ;)

Avslutar med "dagens inspiration" som skickas ut av Lena, min Mary Kay Sales Director varje dag. Tyckte den är rätt!!

"To grow , you must be willing to let your present and future be totally unlike your past.
Your history is not your destiny" Alan Cohen

Inga kommentarer: