lördag 13 november 2010

Allt under kontroll

En lång dag är nu snart till ända..
Hämtade ju farfar igår, såå roligt att han är här. Han älskar lillplutten och pussar och busar med honom mest hela tiden.

Idag började vi dagen med sista babysimmet för den här gången. Alexios och de andra bebbarna fick varsitt diplom. Vi var några mammor som tyckte att vi föräldrar minsann oxå kunde få ett... ;))
Alexios sov...3,5 timme efter badet. Gosh!! Jag hann både laga mat, äta den, plocka undan och vila en stund. Otroligt!!

Antonia, Stamme och deras söta kusin Linnea från Gbg kom förbi då de ville hälsa på pappa och kolla några grejer inför morgondagen.
D-man och jag passade på och åkte till Kista, han för klippning och jag för att köpa ett par strumpbyxor till klänningen jag ska ha på mig.

Nu har vi hängt fram allt och packat det vi ska ha med oss så vi slipper stressa med det i morrn.
Har precis ätit feta (riktig feta från Grekland, kalamataoliver, salami, bröd och druckit te. Jag sa till svärfar att blundar vi nu kan vi låtsas att vi är i värmen i Grekland.
Igår hade det varit 24 gr varmt och strålande sol när han åkte.
Kul att komma till kalla Sverige i den tråkigaste månaden som finns.
Fast det gör nog inte så mycket.
Han får ju vara med sina barn, och det bästa av allt sitt barnbarn som heter precis som honom. Stolt som en tupp är han. =)

Nu ska jag gå och sova och ladda batterierna för en spännande morgondag.

Kram och sov gott!

Inga kommentarer: