söndag 13 mars 2011

Swisch swosch

säger det när helgen rusar iväg, redan söndagskväll...igen.
Igår var det babysim och lugna gatan hemma. Tittade på mello och tyckte väl att det var sisådär att Erik vann. Hade tyckt det var kul om Danny vann, men men.

Idag gick vi en promenad till Vällingby C för att jag ville byta min väska..Den bruna var inte alls lika snygg som på bild. *suck* så den svarta fick följa med hem igen. Dock har jag hittat en annan brun jag gillar...som så klart är dyrare, fast å andra sidan i skinn. Får fundera nån dag och titta på den igen.

Köpte med oss tulpaner och gick hem till Ingegerd & Sven, min svägerskas föräldrar. Svenne hade fixat vår flakmoppemotor och efter god fika gick D_man och han ner i garaget för att kika och snacka "killsnack" :)
Ingegerd och jag lekte med Alexios i deras suveräna lekrum de har. Det är fyllt med leksaker, pussel och spel. Toppen för deras två yngsta barnbarn och där kommer nog Alexios och jag hänga en hel del... :))
Sen tog vi en promenad hemåt, var riktigt skönt ute även fast solen lyste med sin frånvaro.

I morgon ny vecka. Hoppas på en träff med Mala, ska till Kista och fika med jobbet (igen) och sen får vi se vad som händer. Har bilen till förfogan två dar då D-man drar till Düsseldorf på jobb.

Ha en mysig söndagskväll!

Inga kommentarer: