söndag 6 mars 2011

Födelsedag

Igår firade vi D-man och de var de närmsta i familjen som kom på fika. Svärmor hade bakat tosca och apelsinkaka och jag äppelkaka efter önskemål från sambon.
Av någon konstig anledning var det Alexios som fick en massa roliga presenter... :))
Allt från mjuka klossar, till kläder och gosedjur. Vilken lyx att fira både jul, pappas och sin egen födelsedag.

Fikat gick åt i ett rasande tempo, hann knappt smaka då jag fick agera värd och se till att kaffe kokades och vaniljsåsen vispades så därför hann jag inte ta några bilder på kalaset.
En mycket trevlig dag som avslutades med wokmat för mig och D-man samt thia och thios som var kvar till kvällen.

Idag har jag donat hemma och tagit en skön långpromenad med plutten som sov i nästan 2 timmar.
I morrn är det vardag igen. Äntligen kan jag ut och göra grejer igen och inte behöva sitta inne och häcka.

Ha en skön söndagskväll.

Inga kommentarer: