söndag 27 mars 2011

På kalas alldeles själv

Gick på kalas idag, och lämnade Alexios hemma med sin pappa. Vilken LYX att få sitta i lugn och ro och dricka kaffe och prata ostört utan att behöva jaga en vild bebis. =)

Diana hade som vanligt bakat en massa gott, kladdkaka, kokoskaka och den gudomliga ananaspajen. Den är såå smarrig!! Hon fick en massa fina presenter och jag gav henne bakgrejer, en rosa form för muffins, söta blommiga muffinsformar samt kökshanddukar (såklart är allt rosa, till en tjej som älskar rosa)
Tyvärr verkar det vara nåt knas för tillfället att ladda bilder...

 Efter kalaset hämtade jag upp D-man och Alexios och vi åkte till Bromma Blocks och köpte en resesäng och en "hängstol" på Babyproffsen. Var ett bra erbjudande på resesängen och vi behöver en till Koster bl a.
449 kr istället för 599 kr. Fanns en jättefin Babybjörn resesäng, men den var alldeles för dyr,över 2000 kr.
Inte riktigt klokt!!

Imorrn är det ny vecka och nya tag. D-man åker till Düsseldorf igen, Själv ska jag bl a besöka Jola och fixa håret, planera packning inför Kosteresan + lite annat smått och gott!

Tänk nu är det sommartid! Glömde helt bort att flytta fram klockan när jag gick och la mig igår kväll så det blev lite "kaos" i morse...Vanemänniska som man är :))




Inga kommentarer: