fredag 11 mars 2011

Bromma Blocks

Tog bilen bort till Bromma Blocks idag och mötte upp Cia och Zilas. Bidde ingen promenad idag då det blev körigt på morgon och det blåste alldeles för mycket för att kännas skönt.
Det var över en månad sen vi sist sågs pga min handskada så det var superkul att ses. Zilisen har fått sin första tand, man kunde skymta den i underkäken. Såå sött!!
Vi åt lunch och fikade på Espresso House och bubblade om allt. Tog även en sväng på Åhléns och köpte två nya mössor åt Alexios samt en väska till mig. Men nu upptäckte jag att den finns i brunt så nu vet jag inte om jag ska behålla den i svart eller byta...Hmmm.
Vad tycker ni?

Har haft en supermysig fredag och nu blir det snart filmtajm. I morrn dags för babysim på fm och sen får vi se vad som händer.


På väg till Bromma Blocks, lila dagen till ära...
Söta söta Zilisen med sin lilla tand

En söt liten blåbärs cup cake till kaffet...mumma!!

Coola vårmössor till lillprinsen..

Ny väska, men är den inte finare i brunt?? hmmm

Bild lånad från ahlens.se


2 kommentarer:

Litenkram sa...

Toppenmysigt hade vi:) Tycker fortfarande väskan är fiiin, men den svarta var nog bättre. Men du bytte nu till en annan eller hur?

Mmm, Godis är så söt med sin lilla tand, men man får INTE peta, då blir han rasande:)

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Den svarta är fin, men nu är jag ägare av en mycket snyggare skinnväska i brunt istället. =))
Dessa ovan är i fusk och det gör inget men den i skinn är finare och håller förhoppningsvis längre.