tisdag 8 mars 2011

Så mycket bättre...

Så mycket bättre det blir om man får sova som man ska. Alexios vaknade kl 2 i natt och tyckte att nu ska alla andra vara uppe också. Guud så galen man kan bli och ändå tjänar det ju inget till att bli arg på de små liven. :)
Som tur var kunde vi somna om på förmiddagen. Jag lyssnade på min ljudbok och slumrade in så jag fick igen en stunds välbehövlig vila.

Efter lunch var det dags för promenad i solen, bland tiotusen hundskit och en lukt därefter!!. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att plocka upp efter sig, speciellt när hunden satt sig mitt på gångvägen. Grrrrr
Kanske ska lägga Alexios bajsblöjor så, jag menar, kan hundägare, så kan väl föräldrar...
bebis som bebis lixom och blöjorna luktar ju inte heller smultron så att säga.... hehe


Härliga Ted

Hur kan man bli arg på denna solstråle...

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Gullunge!!! Han är ju söt som socker Jessica:)

Men ang hundskit: Håller med!!!! Skulle jag få en krona för varje hundbajs så skulle jag vara rik nu, snuskigt rik. Har själv haft hund i nästan hela mitt liv och det är ju en själklarhet att ta upp efter dem, tycker jag. Men men....

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Hihi ja en riktig liten sockerbit! =)
Jo man skulle varit miljardär vid det här laget..