tisdag 15 mars 2011

På tur i Hagaparken...

Efter tre hemska nätter då Alexios vaknat och krånglat flera ggr var jag inte på mitt bästa humör i morse. Övervägde starkt om jag verkligen orkade att åka in och träffa Louise och Sofia i stan.
Men sen bestämde jag mig för att göra det, hade ju tagit en promenad hemma iallafall då vädret var fantastiskt fint idag och det är ju alltid trevligare med sällskap.
Gick till Spånga Station och tog sen pendeln in till Karlberg. Gick till Louise och vi styrde kosan mot Hagaparken. En riktigt härlig oas i Stockholm och det var såå skönt att få röra på sig. Solen värmde gott min trötta kropp och vi pratade om ditt och datt på vår promenad. Dock blev vi båda rätt förvånade över att alla löpare som var ute verkade vilka springa över våra vagnar...*suck*
Avslutade med fika hemma hos henne innan jag begav mig hemåt igen.

Nu sover drutten och jag hoppas verkligen denna natt blir bättre. Känner mig helt slutkörd, man blir ju nästan illamående när man är så där riktigt trött.

I morgon ska jag hämta upp Mala och sen styr vi bilen mot Hammarby Sjöstad och hennes syster Linda och hennes Lukas som är en månad äldre än Alexios.
Ska bli väldigt trevligt, det var alldeles för länge sen jag träffade Mala och Linda med för den delen.

Nu en kopp te och lugn och ro innan det är dags för sängen.

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Låter toppenmysigt!

Hoppas inte du har åkt på det Zilas hade och sen jag i någon mildare form :S

Zilas blev ju iof riktigt dålig men för mig började det med att jag var så in i norden trött!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Hoppas hoppas vi klarar oss undan från bacillusker.