onsdag 30 mars 2011

Fåglar & flygplan

Himlans så skönt det var ute idag.
Vi studerade både småfåglar och flygplan på vår promenad till  Bromma Blocks.
Skulle försöka hitta något "glitter & glamourligt" till lördag...Gick ju sådär om man säger så.
Inte lätt när alla butiker säljer pastelliga kläder så man får vårkänslor som spritter i hela kroppen!

Hittade iallafall ett linne som glittrade, rea på Lindex, får väl bli svart kavaj och svarta byxor och så en massa smycken så jag blir blingad som bara den. =)

Tog en extralång tur hem då Alexios somnade. Så skönt att vara ute i det fina vädret.

Dessvärre har jag så fantastisk ont nere i ryggslutet. Fattar inte var det kommer ifrån. Brukar ju annars alltid känna av axlar och nacke, men nu har det vandrat neråt. *suck*

Borde försöka få nåt gjort här hemma, men jag har ingen lust så jag struntar i det helt enkelt och tar en kopp kaffe istället. =)

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Åh vad skönt, har ni redan varit ute!? Här hemma har snoris sovit i 2h, sen blir det utgång för oss också hoppas jag. Kul med fest! Bling bling tema är ju så kul, parta för mig också:)

Kram!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Det ska jag, ska blir riktigt kul att få ge sig ut. Kul oxå att hela min avdelning ska gå. Då vet jag vilka som brukar "äga" dansgolvet. =)
Ska partaja för dig, jag lovar!!
Kram