måndag 14 mars 2011

Lyx en vanlig måndag

Fick kaffe och smörgås på sängen idag.. Tror aaaldrig det har hänt tidigare. :)). Riktigt lyxigt var det att en grå och mulen måndagsmorgon få ligga i sängen och läsa aftonbladet och bloggar på nätet.
Tack min älskling!!
Trots detta har jag inte haft en bra dag idag. Känner mig trött, extremt trött. Blev inte piggare av promenaden heller.
Gick förbi och bytte min väska på Åhlens till en mycket snyggare skinnväska. Hade ju en sån tur, var 25% rabatt på Wera väskor så då var det ju bara att slå till. Det gjorde mig såklart gladare, men har ändå haft en seg och jobbig dag, trots att solen senare visade sig.
Försökte sova en stund med Alexios i tron om att det skulle göra mig piggare, men icke då!

Får hoppas att det blir en bättre dag i morgon då jag ska träffa Louise och Sofia, om det är bra väder ska vi promenera i Hagaparken. Mysigt!
Å så blir det väl säkert en fika på det oxå. :)


Nyinköpt Wera väska i skinn


1 kommentar:

Litenkram sa...

Supersnygg väska! Gillade iof den andra också, men man kan ju inte få allt ju:)